Lead Gen Summit

I EDYCJA LEAD GEN SUMMIT ZA NAMI

0
GODZIN PRELEKCJI
0
UCZESTNIKÓW
0
PRELEGENTÓW

DZIĘKUJEMY!

WSPOMÓŻ WYBRANE HOSPICJUM I

ODBIERZ 11 GODZIN NAGRAŃ Z LEAD GEN SUMMIT

  1. Wpłać dowolną kwotę na konto wybranego hospicjum w Polsce.
    Listę znajdziesz TUTAJ (jeśli brakuje tu którejś z placówek, daj nam znać! ;))
  2. Wyślij potwierdzenie wpłaty/screen na adres faktury@leadhub.pl lub w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku.
  3. Ciesz się kilkunastoma godzinami wartościowych materiałów z zakresu generowania leadów i sprzedaży B2B od praktyków biznesu (szczegółowe tematy znajdziesz poniżej).
  1. Wpłać dowolną kwotę na konto wybranego hospicjum w Polsce.
    Listę znajdziesz TUTAJ (jeśli brakuje tu którejś z placówek, daj nam znać! ;))

  2. Wyślij potwierdzenie wpłaty/screen na adres faktury@leadhub.pl lub w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. ​

  3. Ciesz się kilkunastoma godzinami wartościowych materiałów z zakresu generowania leadów i sprzedaży B2B od praktyków biznesu (szczegółowe tematy znajdziesz poniżej).

NAGRANIA, KTÓRE OTRZYMASZ

Jak zapłacić dychę za leada i dostać 3,28 reszty?

Marek Oczkowski SMSAPI

Czego się dowiesz? 

  • Jak pozyskać klientów wykorzystując komunikację SMS.
  • Dlaczego SMS is not dead.
  • Jak przygotować skuteczną kampanię generującą leady.

Specjalista od komunikacji mobilnej opartej na wiadomościach tekstowych i komunikatorach internetowych. Od 2011 związany z obsługą klienta i sprzedażą B2B.

W godzinach pracy odpowiedzialny za budowanie relacji z partnerami biznesowymi marki SMSAPI.
Prywatnie, mąż jednej żony i ojciec dwójki dzieci, z którym porozmawiasz również o fotografii i warzeniu piwa.

6 błędów w automatyzacji LinkedIn

Konrad Kitaszewski Lead Generation

Czego się dowiesz? 

  • Jak nie "przepalać" swoich kontaktów na LinkedIn.
  • Jak personalizować proces lead gen na LinkedIn. 
  • Jak unikać popularnych błędów. 

Miłośnik LinkedIn i social sellingu, wdraża i optymalizuje procesy sprzedażowe i marketingowe. Zajmuje się generowaniem leadów oraz jest pasjonatem środowiska start-up’owego i nowych technologii. Ścieżkę rozwoju w sprzedaży rozpoczął w branży finansowej oraz bankowości. Jednak ostatecznie podejmując pracę w jednym ze śląskich startupów, poznał kulisy branży IT. Obecnie w ramach Leadhub zajmuje się generowaniem leadów, wykorzystując do tego między innymi LinkedIn. Współtworzy także Akademię Generowania Leadów.

Współorganizator LinkedIn Local Katowice będącej częścią ogólnopolskiej inicjatywy LinkedIn Local.

Sales Automation czyli co warto, a czego nie warto automatyzować w sprzedaży B2B

mike korba

Czego się dowiesz? 

  • Jak tworzyć automatyczne follow-upy, które nie wyglądają jak automat.
  • Dlaczego kontekst jest najważniejszy w zimnym wychodzeniu do klienta.
  • Czego nauczyliśmy się jako user.com w kontekście pozyskiwania baz pod outbound. 
  • W jaki sposób organizować procesy sales automation w swojej firmie. 
  • Jakie są najlepsze praktyki i konkretne przykłady w lead generation i lead nurturing.

CCO w User.com. Od blisko 4 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com (wcześniej UserEngage) na całym świecie.

W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do bannerów wielkości 750×100 pikseli).

Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Sam nie przepada za tym określeniem, ale gdy ktoś szuka „growth hackera” na Facebooku, to właśnie on często jest oznaczany w komentarzach.

Jak wycisnąć więcej ze strony internetowej w obecnych czasach? Strona jako efektywne narzędzie sprzedażowe i marketingowe.

Czego się dowiesz? 

  • Strona www a sprzedaż - rola strony www w obecnym czasach sprzedażowym i marketingowym.
  • Jak odkryć ukryty potencjał sprzedażowy stron www - identyfikacja i personalizacja.
  • Automatyzacje na stronie, czyli jak identyfikować firmę i jednocześnie zdobyć bezpośredni kontakt.

Szczepan Serwatka od początku 2018 roku zajmuje stanowisko Head of Growth w lubelskim start-up’ie - BAZO.IO. Firma oferuje narzędzie w postaci aplikacji internetowej mające na celu wsparcie sprzedaży i marketingu poprzez identyfikację i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych. Wcześniej Dyrektor Operacyjny spółki Fresh Office, z doświadczeniem w obszarach sprzedaży, zarządzania oraz zarządzania kapitałem ludzkim (HR).

Do środowiska start-up’ów trafił po kilkuletniej przygodzie w międzynarodowej korporacji. Zainteresowany tematami budowy kultury organizacyjnej, nowoczesnego przywództwa i rozwoju osobistego.

Prywatnie wielki pasjonat sportu, śledzący zwłaszcza kontekst przywództwa w konkurencjach drużynowych.

Generowanie leadów: strategia, budowa, optymalizacja oraz najlepsze przykłady wykorzystania landing page.

Andrzej Bieda Landingi

Czego się dowiesz? 

  • Jak zbudować kompletny lejek, dzięki któremu zaczniesz generować wartościowe leady.
  • Nauczysz się mierzenia efektywności tego procesu i sposobów na optymalizowanie wyników.
  • Poznasz praktyczne wskazówki dotyczące każdego z etapów lejka, które podniosą jego współczynnik konwersji.

Od prawie 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, landing page’ami i optymalizacją konwersji. Zaczynał jako projektant stron internetowych, później koordynował kampanie generowania leadów, a obecnie odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów platformy Landingi.

Cold mailing w praktyce. Jak pozyskiwać klientów B2B krok po kroku.

mateusz wyciślik

Czego się dowiesz? 

  • Jak przygotować skuteczną kampanię lead generation B2B w kanale e-mail.
  • Dlaczego kupowanie bazy to bardzo zły pomysł. 
  • Które elementy kampanii cold mail warto automatyzować i jak robić to mądrze.

Growth hacker, współtwórca marki Leadhub.pl pomagającej małym i dużym firmom w generowaniu wartościowych leadów sprzedażowych B2B. 

Autor podcastu Growth Hacking Po Polsku oraz współautor B2B Przy Kawie.

Dostarczalność - 7 czynników które zapewnią, że Twoje wiadomości trafią do adresata.

Radosław Kaczyński

Czego się dowiesz? 

  • Jak uniknąć folderu SPAM w Twoich kampaniach e-mail B2B.
  • Jak tworzyć treść e-maila, by częściej docierała do odbiorcy. 
  • Poznasz techniczne aspekty dostarczalności e-maili. 

Founder & CEO aplikacji Bouncer. Pomaga firmom na całym świecie w realizacji komunikacji e-mail bez zakłóceń. 

Jak zbudować skuteczny, generujący leady i klientów kontent marketing w firmie B2B.

Sergey Butko

Czego się dowiesz? 

  • Jakich błędów w content marketingu unikać. 
  • Jak zbudować lejek B2B oparty o content marketing. 

Sergey Butko. Współzałożyciel, Dyrektor marketingu technologicznej firmy CallPage. Uczestnik listy Forbes 30 Under 30.

Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe w firmie konsultingowej. Na co dzień zajmuje się zarządzaniem działem marketingu.

Miłośnik praktycznego używania sztucznej inteligencji w biznesie oraz analizy głosu.

PARTNERZY WYDARZENIA